Νέα

Gov.gr: Ψηφιακά οι καταγγελίες για μη τήρηση μέτρων πυροπροστασίας σε επιχειρήσεις και εγκαταστάσεις

Τη δυνατότητα να υποβάλλουν ηλεκτρονικά μέσω του gov.gr αναφορά ή καταγγελία για μέτρα πυροπροστασίας επιχειρήσεων και εγκαταστάσεων έχουν από την Παρασκευή 19 Απριλίου οι πολίτες, ύστερα από την Κοινή Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου, και του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Ευάγγελου Τουρνά.

Μέσα από μια ιδιαίτερα απλή διαδικασία, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά την αναφορά ή καταγγελία τους και να παραλάβουν την απάντηση στην προσωπική τους Θυρίδα στο gov.gr, εύκολα και χωρίς περιττή γραφειοκρατία.

Η υπηρεσία είναι προσβάσιμη, είτε απευθείας στο gov.gr, είτε στην ενότητα «Πολίτης και καθημερινότητα» και την υποενότητα «Καταγγελίες».

Για την υποβολή της αίτησης:

  • Οι πολίτες συνδέονται με τους προσωπικούς κωδικούς πρόσβασής τους στο TaxisNet ή τους κωδικούς e-Banking.
  • Καταχωρίζουν ή επιβεβαιώνουν στην εφαρμογή τα στοιχεία που απαιτούνται, επισυνάπτουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υποβάλλουν την αναφορά ή καταγγελία τους.
  • Με την υποβολή, η αναφορά ή καταγγελία αποστέλλεται ηλεκτρονικά στην Θυρίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, στην αρμόδια Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιώνγια έλεγχο και ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας οι πολίτες ενημερώνονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση και SMS στον αριθμό κινητού τηλεφώνου, που έχουν δηλώσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας, στο emep.gov.gr.

Η απάντηση αποστέλλεται στην προσωπική Θυρίδα του πολίτη στο gov.gr και φέρει τα χαρακτηριστικά εγκυρότητας του gov.gr, δηλαδή μοναδικό κωδικό αριθμό σε αλφαριθμητική μορφή και σε μορφή QR, καθώς και προηγμένη ηλεκτρονική υπογραφή του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης και έχει ισχύ όταν διακινείται τόσο ως ηλεκτρονικό έγγραφο, όσο και ως έντυπο έγγραφο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *